استانسیاست

ششمین شورای شهر کرج و اولین قدم!

در حالی به زمان آغاز به کار رسمی ششمین شورای اسلامی شهر کرج نزدیک می شویم که گزینه های نهایی برای تصدی پست شهرداری کرج مشخص شده است.

به گزارش خبیر کرج، در حالی به زمان آغاز به کار رسمی ششمین دوره شورای اسلامی شهر کرج نزدیک می شویم، که گزینه های نهایی برای تصدی پست شهرداری کرج مشخص شده است. قطعاً اولین، موثرترین و مهم ترین اقدام منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر، انتخاب فردی متخصص، متعهد و انقلابی به عنوان شهردار کلانشهر کرج می باشد، تا بتواند وعده های داده شده منتخبان شورا را، در مجموعه مدیریت شهری محقق نماید.

با نگاهی به اسامی نفرات مورد نظر شورای ششم برای تصدی پست شهردار کرج، می بینیم که اکثراً سابقه حضور در مناصب مختلف در استان و بعضاً در مجموعه مدیریت شهری را داشته اند. کسانی که آزمون خود را در ادوار گذشته پس داده اند و می توان گفت وضعیت کنونی شهر و استان حاصل مدیریت همین افراد است. و بعضاً با ملاکها و معیارهای انقلابی گری و مدیریت جهادی فاصله دارند.

جالب توجه اینکه برخی از افراد، با انتشار متنی انصراف خود را از حضور در لیست اعلام کردند و جالب تر اینکه برخی حتی از حضور در لیست نهایی اطلاع نداشتند! و این اقدام را بدون هماهنگی عنوان کردند. این نکته سنبلیک بودن و نمایشی بودن لیست اعلام شده را در اذهان پر رنگ می کند. و تصور مردم بر این است فرد مورد نظر شورا قبلاً انتخاب شده و فقط جهت علمی، منصفانه و عادلانه نشان دادن فرایند انتخاب شهردار، افرادی را در لیست قرار داده و منتشر نمودند تا خود را از پاسخگویی های بعدی مبرا نمایند.

اینکه اسامی مطرح شده در لیست توسط چه کسانی مطرح شده جای سوال دارد! و اینکه جوانان متخصص، متعهد و تحصیل کرده انقلابی که در مجموعه مدیریت شهری حضور دارند و سالها به علت مدیریت همین افرادی که در لیست مطرح شدند، در سایه ماندند و رخصت حضور در عرصه های مختلف را پیدا نکردند نادیده گرفته شده اند، چه زمانی باید دیده شوند؟ آیا در شورای شهر انقلابی هم باید به دنبال اسامی تکراری و آزمون پس داده، آن هم با گرایشهای بعضاً غیر انقلابی رفت؟ اگر مردم هم در انتخابات به دنبال اسامی آشنا و آزمون پس داده می رفتند شما به شورا راه می یافتید؟ پس تفاوت شما با شورای قبل چیست؟ شما که به واسطه شعار جوان گرایی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب مورد اقبال مردم قرار گرفتید، آیا نباید به جوانان میدان بدهید و آزمون پس داده ها را کنار بگذارید؟ بدانید آزموده را آزمودن خطاست.

قطعاً با تقوا و تعهدی که در منتخبان این شورا سراغ داریم امید داریم که گزینه مورد نظر شهرداری کرج، گزینه ای متخصص، متعهد، جهادی، انقلابی، مطابق با بیانیه گام دوم انقلاب باشد تا بتواند مشکلات شهر را حل و فصل نموده و بارقه  ی امید در دلها بنشاند. اعضاء شورا هم با شفافیت مدام و بدون انقطاع، مردم و نخبگان را با خود همراه کنند و بدانند ایجاد اولین فاصله با مردم، سرنوشت پیشینینان را برای شما رقم خواهد زد.

والعاقبه للمتقین

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا