استان

کرونا در کرج به مرحله بحرانی رسید

فرماندار کرج  با تاکید بر خودداری از هر گونه تجمع و سفر در تعطیلات پایان هفته گفت: با هرگونه حرکتی که خلاف ضوابط اجتماعی در شرایط کرونایی است به جد برخورد خواهیم کرد.

غفور قاسم پور روز یکشنبه ۱۳ مهرماه در جمع خبرنگاران گفت: کارگروه مقابله با بیماری کرونا در کرج تمهیدات سخت گیرانه برای افرادی که ضوابط بهداشتی را رعایت نمی‌کنند در نظر گرفته است.

به گزارش خبیر کرج، وی با بیان اینکه زمان درخواست و تمنا برای رعایت بهداشت اجتماعی به سر آمده است، افزود: اعمال جریمه و مجازات برای رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی برای آسیب نرسیدن به سایر همشهریان، از عواقب عادی انگاری بیماری کرونا در کرج خواهد بود.

قاسم پور افزایش حجم سفرهای شهریورماه را از علل افزایش صعودی آمار مبتلایان عنوان کرد و گفت: به جهت اینکه ظرفیت بیمارستان‌ها در پذیرش بیماران در موج سوم محدود است، نقاهتگاه هایی به صورت پراکنده در نقاط مختلف پیش بینی شده است تا در صورت بحرانی تر شدن شرایط مدیریت مناسبی صورت گیرد هر چند که نقاهتگاه‌ها جای مراکز درمانی و بیمارستان‌ها را نمی‌گیرند.

فرماندار کرج هشدار داد: مردم بازگشت مجدد محدودیت‌های کرونایی و در پیش بودن تعطیلات آخر هفته را بهانه آغاز سفرهای پاییزی خود قرار ندهند.

 وی با تأکید بر لزوم استفاده از ماسک و رعایت ضوابط بهداشتی در اجتماع، افزود: در این شرایط به بهانه خرید از ترددهای مکرر به اماکن سربسته و مراکز خرید خودداری شود.

قاسم پور خاطرنشان کرد: در موج اول با همکاری صنوف و مردم محدودیت‌های کرونایی اعمال شد و به واقع کرج یکی از نخستین شهرهای اول در سطح کشور شناخته شد و انتظار می‌رود امروز نیز که در شرایط قرمز قرار داریم بنحو مطلوبی شاهد همکاری صنوف و مردم برای بازگشت به شرایط عادی باشیم .

گفتنی است گزارش‌ها حاکی از وضعیت قرمز و بحرانی کرج از لحاظ شیوع کرونا و تعداد مبتلایان به این بیماری است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا