سیاست

مردم نقش اصلی را در شکل گیری دولت اسلامی بر عهده دارند

معاون بازرسی و تعالی مدیران بسیج اساتید دانشگاه آزاد گفت: تا دولت اسلامی شکل نگیرد توقع شکل گیری جامعه اسلامی و تمدن اسلامی توقعی گزاف است و در این مسیر مردم نقش اساسی را می توانند ایفا می کنند.

محمد پورقربان معاون بازرسی و تعالی مدیران بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در گفت وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: ایام الله دهه فجر یادآوری مردمیست که با بیدار کردن روحیه مطالبه گری و با پیروی از امام جامعه توانستند یکی از اتفاقات بزرگ قرن را رقم بزنند. رویدادی که جهانیان را مبهوت و خیره نمود و محاسبات آنها را در مورد ایران و منطقه غرب آسیا دچار چالش کرد.

وی افزود: اکنون نیز با ورود به چهل سال دوم انقلاب فضا برای انجام کارهای بزرگ فراهم است به این شرط که مردم روحیه مطالبه گری را در خود بیدار کرده و از امام امت پیروی کنند.

این استاد دانشگاه افزود: وقتی مردم جایگاه خود را بشناسند و بر میزان تاثیرگذاری خود در امورات کشور واقف باشند و برای این تاثیرگذاری اقدام عملی انجام دهند وارد مرحله خودسازی شده اند که این مهم می تواند با هدایت و رهبری فقیه حکیم انقلاب نتایج مثبتی را در پی داشته باشد.

پورقربان  تاکید کرد: توجه به بیانیه گام دوم انقلاب و حرکت به سمت ایجاد دولت  اسلامی را می توان اولین گام در این خصوص دانست. حرکتی که سنگ بنای آن می تواند روی کار آمدن دولت جوان انقلابی باشد.

وی اضافه کرد: نباید فراموش کنیم که تا دولت اسلامی شکل نگیرد توقع شکل گیری جامعه اسلامی و تمدن اسلامی توقعی گزاف است و در این مسیر مردم نقش اساسی را می توانند ایفا می کنند.

معاون بازرسی و تعالی مدیران بسیج اساتید دانشگاه آزاد گفت: در مجموع می توانیم نتیجه بگیریم که بیدار شدن روحیه مطالبه گری در مردم تحت رهبری امام امت می تواند ما را در ۴۰ ساله دوم انقلاب در تحقق اهداف و رسیدن به تمدن اسلامی یاری کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا