سیاست

تحقق شعار سال کلید موفقیت در جنگ ترکیبی علیه نظام است

استاد دانشگاه آزاد اسلامی کرج گفت: مسؤولان کشور توجه داشته باشند؛ عمل کردن به شعار سال و دستیابی به مهار تورم و رشد تولید، مبارزه مستقیم با جنگ ترکیبی دشمن است و تحقق آن موجب امیدآفرینی در جامعه و ناامیدی در دشمنان خواهد شد.

به گزارش خبیر کرج محمدپورقربان، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاداسلامی کرج، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، در مورد جنگ ترکیبی که امروزه جامعه به ویژه قشر جوان با آن سر و کار دارد، گفت: جنگ ترکیبی برشی از جنگ نرم است. در این جنگ دشمن  برای دستیابی به موفقیت، در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، نظامی و غیره وارد عرصه‌ می‌شود و تلاش می‌کند تا تمام نیرو و توان خود را در یک عرصه وارد نکند تا شانس موفقیت خود برای غلبه بر طرف مقابل  را بیشتر کند.

وی با بیان به اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، کشور ما همواره در حال جنگ با دشمنان خارجی و عناصر آنها در داخل کشور بوده، هیچ‌گاه این مسیر به پایان نرسیده و فقط از جبهه‌ای به جبهه دیگر منتقل شده است، افزود: در بیش از ۴۰ سال گذشته از انقلاب اسلامی، دشمنان از طرق مختلف تلاش کردند و‌ فهمیدند نمی‌توانند نظام جمهوری اسلامی را به زانو در بیاودند؛ در جنگ تحمیلی و نظامی شکست خوردند؛ در جنگ نرم نتوانستند کاری از پیش ببرند و در کودتاهای مختلف علیه نظام موفق نبودند.

این استاد دانشگاه با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان علیه کشور، اظهار کرد: جنگ ترکیبی علیه نظام جمهوری اسلامی، در مسائل مختلف اجتماعی- فرهنگی از جمله عفاف و حجاب، در حوزه اقتصادی دخالت در حوزه‌های ارزی، تورم و غیره در جامعه در جریان است. دشمن در عرصه‌های مختلف  وارد شده و تلاش می‌کند با استفاده از  ابزارهای مختلف به نظام ضربه بزند.

وی با اشاره به اهمیت مسائل اقتصادی در جامعه، بیان کرد: از چند سال پیش تمرکز مقام معظم رهبری در نامگذاری سال بر مسائل  اقتصادی بنا نهاده شده است. امسال هم مهمترین چیزی که می‌تواند کشور را از‌ فشارهای اقتصادی نجات دهد، مردم را به آرامش برساند و  سفره آنها را وسیع‌تر کند، موضوع مهار تورم و رشد تولید است که توسط مقام معظم رهبری به عنوان شعار سال انتخاب شده است.

پورقربان مهار تورم و رشد تولید را کلید موففیت نظام جمهوری اسلامی در جنگ ترکیبی در حوزه اقتصادی دانست و  خاطر نشان کرد:  اگر مسوولان کشور به این امر توجه داشته باشند، می‌توانند در  حوزه اقتصادی که یکی از مهترین حوزه‌های جنگ ترکیبی است در مقابل دشمن بایستند و در مقابل ناامیدی‌هایی که توسط دشمنان در جامعه ایجاد می‌شود، امید را افزایش دهند.

به گفته وی، می‌توان گفت؛ عمل کردن به شعار سال، مبارزه مستقیم با جنگ ترکیبی دشمن است و تحقق آن  موجب امیدآفرینی در جامعه و ناامیدی در دشمنان خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا