استان

عدم وجود مدیریت و مردمی که دیده نمی شوند!

چند روزی است که به جهت انجام عملیات عمرانی و بازسازی اقدام به کندن کوچه های محدوده گلشهر نموده اند.

به گزارش خبیر کرج، چند روزی است که شهرداری یکی از مناطق کرج به جهت انجام عملیات عمرانی و بازسازی جوی های آب اقدام به کندن  کوچه های محدوده 45 متری گلشهر نموده اند. این اقدام اگر چه در ظاهر پسندیده است ولی به علت عدم وجود مدیریت دقیق و حساب شده موجب نارضایتی گسترده و شدید در شهروندان و ساکنان این مناطق شده است.

حدود یک هفته قبل از شروع کار بلوکهای سیمانی را در کوچه ها قرار دادند و موجبات ایجاد مشکلات فراوان در تردد وسایل نقلیه و بعضاً توقف آنها را فراهم نمودند. بعد از حدود یک هفته بدون اطلاع شهروندان در بعد از ظهر روز 5 شنبه اقدام به حفاری و کندن جوی های آب نمودند که متعاقب آن پلهای ورودی وسایل نقلیه به ساختمانها نیز تخریب شد و افرادی که با خودرو خود در خارج از منزل بودند در زمان بازگشت با سردرگمی و بلا تکلیفی مواجه شدند. این در حالی است که به علت قرار داشتنن بلوکهای سیمانی در نقطه نقطه کوچه هیچ جایی برای پارک خودروها وجود نداشت. جالب اینکه با این اوضاع عزیزان ما در مدیریت شهری جمعه را نیز به استراحت پرداختند و خبری از آغاز عملیات عمرانی نشد. مردم خود دست به کار شدند و محلی برای عبور خودرو خود از روی کانال احداثی، ایجاد کردند. چندین خودرو در هنگام ورود به ساختمان داخل کانال افتاده و بعد از ساعتها تلاش توسط همسایگان بیرون کشیده شد. تقریباً همه ناسزا می گفتند و نارضایتی را می شد از چهره آنها به وضوح دریافت. در همین حین دو خودرو عبوری به علت کمبود فضا به یکدیگر برخورد کردند و کوچه به صورت کامل مسدود شد. به علت حفاری عمیق برخی لوله های آب با شکستگی مواجه شده بودند که باعث جمع شدن آب در کانالها شده بود. این در حالی بود که عزیزان ما در خدمات شهر در حال استراحت بودند.

اینکه عمق حفاری ایجاد شده استاندارد است یا نه! اینکه آیا نیاز بود که در این موقع از سال و با شرایط موجود اینچنین اقداماتی توسط متولیان مدیریت شهری انجام شود و یک حجم از نارضایتی را به مشکلات مردم اضافه نمایند! اینکه عملیات عمرانی و اینچنینی را معمولا به ساعات کم تردد موکول نمایند تا مشکلات کار را کمتر نماید و کمتر موجب مزاحمت برای مردم شود! اینکه با نصب یک اطلاعیه مردم را از انجام کار مطلع نمایند تا کمتر با مشکل مواجه شوند! اینکه حفاری را زمانی آغاز کنند که بلافاصله در روز بعد کار را ادامه دهند!  همگی از سوالاتی است که می بایست توسط مسئولان پاسخ داده شود. به نظر می رسد در مدیریت شهری کنونی مردم در درجه بندی اهمیت از اهمیت کمتری برخوردار هستند و نارضایتی آنها برای مسئولان بی اهمیت است.

مشکلات خود را با ما در میان بگذارید تا به گوش مسئولان شهری برسانیم…

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا