سیاست

شهید سلیمانی از معجزات انقلاب اسلامی است

هستند در هر دوره ای و در هر عصری، مردمانی که می توان از آنها عطر و بوی الهی را استشمام نمود و و در صراط مستقیم حق هدایت شد.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضی‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدیلاً (أحزاب/23)

 

هستند در هر دوره ای و در هر عصری، مردمانی که می توان از آنها عطر و بوی الهی را استشمام نمود و و در صراط مستقیم حق هدایت شد. بی شک مرز و بوم ایران اسلامی مملو از غیور مردان و شیر زنانی است که در طول بیش از 4 دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در راه حفاظت از حدود و ثغور کشور صاحب زمان (عجل الله) مجاهدت نمودند و هیچ گاه از پای ننشستند. شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی نیز یکی از همین تبار است. کسی که در غم شهادتش هنوز دیدگانمان بارانیست و هنوز پس از گذشت سه سال داغش التیام نیافته است.

جامعه جوانان متحد اسلامی در استان البرز ضمن گرامی داشت دهه مقاومت (9 الی 19 دی ماه) و مناسبتهای این دهه گرانقدر، مواردی را جهت استحضار ملت شریف ایران و مسئولان نظام متذکر می شود:

1- تلاشهای در جهت رضایت الهی هیچگاه از دیدگان بیدار ملت گم و محو نمی گردد. همچنان که تلاشهای حاج قاسم عزیز در جهت ایجاد امنیت و آرامش ملت عزیز همواره زنده و ملموس است. پس برای رضای خدا کار کنید تا اقدامات شما جلوه پیدا کند.

2- داشتن ارتباط قلبی و همیشگی با ولایت و تبعیت از حکیم فقیه انقلاب از جمله مواردی است که فقدان آن را در برخی مسئولان حس می کنیم. اینکه ما امت هستیم و باید از ولی تبعیت کنیم و جمهوری اسلامی حرم است باید به اعتقاد تمامی کارگزاران نظام مبدل گردد.

3- اینکه در سرزمین ولایت فقیه و حرم اهل بیت(ع) هنوز افرادی هستند که به مکتب مقاومت اعتقادی ندارند و از ظرفیت جوانان در امورات مختلف، کشور را محروم نموده اند محل اشکال است و می بایست مرتفع گردد.

4- مردم آبرومند و شریف ایران اسلامی در خصوص مشکلات معیشتی، مسکن، اشتغال، تورم و … گله مند هستند و بر مسئولان است که این مشکلات را بشنوند و در جهت رفع آن تلاش و کوشش نمایند.

5- پرداختن به موضوع جهاد تبیین به عنوان واجب قطعی و فوری که توسط حکیم فقیه انقلاب مطرح گردید، ابتدا می بایست از سوی مسئولان نظام مورد توجه و جدیت قرار گیرد تا اقشار جامعه نیز به این مهم اهتمام نمایند.

جامعه جوانان متحد اسلامی استان البرز با گرامیداشت این دهه، همگام با اقشار مختلف مردم ضمن حضور در تجمعات بزرگداشت این دهه و به خصوص گرامیداشت شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی، آمادگی خود را برای حضور در فضای گفتمانی جهاد تبیین و روشنگری در میان جوانان استان اعلام می دارد.

والسلام علی من اتبع الهدی

جامعه جوانان متحد اسلامی استان البرز

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا