استان

به مشکلات منطقه 5 شهرداری رسیدگی کنید!

مشکلات شهر را با ما در میان بگذارید، منتشر می کنیم

به گزارش خبیر کرج همانگونه که وعده داده بودیم در راستای گسترش فرهنگ مطالبه گری و رفع مشکلات شهری، مشکلات محل سکونت شما را منتشر می کنیم و به گوش مسئولان شهری می رسانیم. در ادامه پیام یکی از شهروندان منطقه 5 شهرداری کرج را می بینید. ارسال تصاویر از مشکلات مطروحه ما را در انعکاس بهتر مشکلات یاری می نماید.

سلام، وقت بخیر. از شهروندان منطقه 5 شهرداری هستم. منطقه گلشهر. با تشکر از زحمات شما.مشکلات ما در این منطقه به شرح ذیل است:
1. سرانه فضای سبز بسیار ناچیز و در حد بسیار پایینی است.
2. خیابان اصلی گلشهر ، نیاز به ساماندهی دارد. ازدحام سنگین تعمیرگاهها، مزاحمت بسیاری برای شهروندان به وجود آورده است. این وضعیت می تواند در قالب یک منطقه مجزای تعمیرگاهی در یک منطقه غیر مسکونی ساماندهی شود.
3. ورودی شهر از سمت اتوبان به سمت گلشهر، بسیار نازیبا و متاثر کننده است. زیباسازی آن توسط شهرداری می تواند تردد را افزایش و بارترافیکی دیگر ورودیهای شهر از اتوبان را مدیریت نماید.
4. خیابان گلایل که محل تردد شهروندان برای بازار روز گلایل است از نظر آسفالت نامناسب است و نیاز به بهسازی دارد.
امیدوارم با پیگیری شما عزیزان شاهد فضای عمومی و مناسب در شان شهروندان منطقه 5 باشیم.

از شهردار محترم کرج و همچنین شهردار منطقه 5 درخواست داریم نسبت به این گزارش نظرات خود را برای ما ارسال کنند. تا پاسخ را نیز منتشر نماییم. اهتمام مدیریت شهری نسبت به پاسخگویی به مشکلات مردم از نکات مثبتی است که در عملکرد مدیران شهری ثبت خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا