استانسیاست

برگزاری انتخابات پایه‌های نظام را مستحکم‌تر می‌کند

رئیس اندیشکده غرب‌شناسی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: انتخابات زمینه‌های استحکام پایه‌های نظام و انقلاب اسلامی را فراهم می‌کند.

به گزارش خبیر کرج محمد پورقربان، رئیس اندیشکده غرب‌شناسی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ کمتر از دو ماه دیگر برگزار می‌شود، اظهار کرد: انتخابات پیش رو یکی از حساس‌ترین صحنه‌های سیاسی کشور بعد از انقلاب اسلامی است و زمینه‌های استحکام پایه‌های نظام و انقلاب اسلامی را فراهم می‌کند.

وی افزود: در روزهای اخیر شاهد برخی اظهارنظرها درباره به تعویق افتادن انتخابات به بهانه‌های مختلف و حتی از زبان افراد سرشناس هستیم. این حرفه‌ها موضوعی است که در سال‌های گذشته نیز عده‌ای قصد عملی کردن آن را در کشور داشتند اما با مخالفت صریح امام خامنه‌ای روبه‌رو شدند.

رئیس اندیشکده غرب‌شناسی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: وقتی حرف مخالفان و دشمنان نظام اسلامی از زبان برخی افراد در داخل شنیده می‌شود نشان‌دهنده این است که خطر «نفوذ» جدی بوده و در تمامی رده‌ها و سطوح کشور قابل لمس است.

پورقربان خاطرنشان کرد: اگر جبهه غرب را به‌خوبی شناسایی کنیم قطعاً پیاده‌نظام و نوچه‌های آن را در داخل کشور می‌بینیم و وقتی آن‌ها را شناسایی کردیم در جهت مقابله با آن‌ها خواهیم ایستاد و سخنان فتنه‌برانگیز و سخنان دلسوزانه را تمیز خواهیم داد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا