استانسیاست

قرارگاه راهبری تولید و مانع زدایی در استان البرز راه اندازی شد

گروه استانها- فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با بیان اینکه سپاه همیشه برای مقابله با تهدیدها آمادگی داشته و دارد، گفت: قرارگاه راهبری تولید و مانع زدایی در استان البرز راه اندازی شد.

به گزارش خبیر کرج سردار یوسف مولایی اظهارداشت : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در 42 سال اخیر یک شعار اساسی داشته که تا زمانی که سپاه هست انقلاب نیز هست.

وی با بیان اینکه سپاه در هر زمانی با هر تهدیدی مقابله کرده است، افزود: سپاه پاسداران در کنار بسیج موفق شدند در برابر تهدیدهای خارجی و داخلی از انقلاب اسلامی دفاع کنند.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس سپاه و بسیج نقش عمده ای در کنار نیروهای نظامی ایفا کردند، بیان کرد: در زمان جنگ و شروع انقلاب کارهای همراه با جنگ در سپاه در امر سازندگی نیز متولی شد.

سردار مولایی با اشاره به اینکه بعد از جنگ در امر سازندگی اعم از سد سازی و جاده سازی و پالایشگاه و هر امری که نیاز کشور بود سپاه وارد شد، تصریح کرد: اولین بار سد سازی به دست نیروهای سپاه انجام شد و به صورت فعالانه در امر سازندگی کمک کرد.

وی با اشاره به اقدامات سپاه در کمک به مردم برای تامین نیازهای اولیه، عنوان کرد: در هر عرصه ای که سپاه وارد عمل شده با قاطعیت موضوعات را پیگیری کرده و با موفقیت به سرانجام رسانده است.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه کشور نیاز به موشک داشت و امکان خرید نداشتیم ، خاطرنشان کرد: امروزه کشور ایران به جایگاهی رسیده است که موشک‌های نقطه زن را درست می‌کنیم که برد چند هزار کیلومتری دارد.

سردار مولایی با اشاره به اینکه اقدامات سپاه در سال جدید با توجه به شعار سال، گفت: به محض دریافت پیام از سردار سلامی قرارگاهی راهبری شعار سال را راه اندازی کردیم و وارد عمل شدیم.

وی با بیان اینکه سپاه سعی می کند در هر عرصه که بتواند حتی در صنعت و تولید، کمک می کند، افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا از اولین دقیقه سپاه استان برای مقابله با این ویروس به طور ویژه شروع به فعالیت کرد.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه در هفته اول اسفندماه 98 سپاه طرح مقابله با کرونا را ارائه کرد، خاطرنشان کرد: تمام ظرفیت ها پای کار آمدن و مراکز قرنطینه را آماده کردیم و همچنین طرح شهید سلیمانی را نیز اجرا کردیم و در حال اجرای این طرح نیز هستیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا