سیاست

برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر در ۹ بخش اصلی و ۲ بخش ویژه

پوسترهای ۲ جشنواره رسانه ای ابوذر و مطبوعات استان البرز روز یکشنبه با حضور تعدادی از مسوولان استانی و نظامی، مدیران رسانه ها و خبرنگاران در سالن شهدای دولت استانداری البرز رونمایی شد.

به گزارش خبیر کرج رییس سازمان بسیج رسانه استان البرز در آیین رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر گفت: آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره نیز می تواند در ۱۰ قالب گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدیوئی، مستند و پادکست باشد.رییس سازمان بسیج رسانه استان البرز نیز در آیین رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر گفت: آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره نیز می تواند در ۱۰ قالب گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدیوئی، مستند و پادکست باشد.

ابراهیم نوروزی فر محورهای این جشنواره را شامل شعار سال (مهار تورم و رشد تولید)، جهاد تبیین ، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه های اقدام، امید و نشاط آفرینی، خانواده- جامعه و فرزندآوری و سبک زندگی ایرانی- اسلامی عنوان کرد.

وی گفت:‌ همچنین بخش ویژه این جشنواره با موضوع غزه و انتخابات است.

وی اظهار کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره نیز می توانند آثاری که از ۲۰ آذر ماه سال گذشته تا ۱۵ آذرماه سال جاری در یکی از نشریات، خبرگزاری ها و یا پایگاه های خبری مجوز دار منتشر شده را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

رییس بسیج رسانه استان البرز به نحوه ارسال آثار اشاره کرد و گفت: آثار ارایه شده نباید مغایر با ارزش های دینی و ملی باشد و تمام آثار ارسالی باید در یکی از نشریات، پایگاه های خبری و خبرگزاری های مجوز دار و مورد تایید منتشر شده باشد.

وی یادآور شد: آثار ارسالی به دبیرخانه عودت داده نمی شود و هزینه ارسال به عهده شرکت کنندگان است ضمن اینکه به تمام شرکت کنندگان در جشنواره ابوذر گواهی شرکت هم اعطا می شود.

نوروزی فر گفت: شرکت کنندگان در جشنواره ابوذر مجاز به ارسال آثار در سه محور هستند ضمن اینکه هر فرد فقط مجاز به ارسال سه اثر است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا