سیاستفرهنگ

در انتظار استقبال از دانشجویان جدید الورود

معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد کرج گفت: در نظر داریم علاوه بر مطالب ذکر شده، شرایطی را رقم بزنیم تا شاهد ارائه تسهیلات لازم جهت اخذ نامه انتقالی و یا دانشجوی میهمان به سایر واحدهای دانشگاهی فراهم شود.

به گزارش خبیر کرج محمد پور قربان، معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد کرج، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی با ارائه طرح‌ها و برنامه.های جامع آمادگی استقبال دانشجویان جدید الورود را دارد.

وی با اشاره به ارائه تسهیلات دانشجویی، گفت: همچنین حمایت‌هایی از قبیل ارائه تخفیفات آئین نامه ای، ارائه مشاوره‌های روان شناختی به دانشجویان و خانواده آن‌ها، توزیع غذای گرم دانشجویی با استفاده از امکانات و تجهیزات مدرن، صدور کارت دانشجویی و ارائه خدمات به دانشجویانی که تمایل به غذای سرد و میان وعده دارند در دستورکار این معاونت قرار دارد.

وی با بیان اینکه در نظر داریم اردوها و سفرهای دانشجویی و برگزاری جشن‌های فارغ التحصیلی را از سر بگیریم، یادآور شد: ارائه خدمات چاپ و تکثیر با قیمت دانشجویی در داخل محوطه دانشگاه، ارائه خدمات در پارکینگ‌های دانشجویی جهت حفظ امنیت خودروهای دانشجویان، هماهنگی با سازمان‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی جهت افزایش ناوگان ترابری در خطوط منتهی به دانشگاه جهت رفاه حال دانشجویان، نظارت بر اجرای آیین نامه‌ها و مقررات مبنی بر حفظ ارزش‌های دانشگاهی، ایجاد محیط امن و سالم برای دانشجویان از دیگر اقداماتی است که در دستورکار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در نظر داریم علاوه بر مطالب ذکر شده، شرایطی را رقم بزنیم تا شاهد ارائه تسهیلات لازم جهت اخذ نامه انتقالی و یا دانشجوی میهمان به سایر واحدهای دانشگاهی فراهم شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا