سیاست

جمهوری اسلامی در حال باز کردن بازوهای خود در سراسر جهان است

گاملیل پس از این دیدار، در پستی در شبکه اکس نوشت: «جهان باید بفهمد که ایران تنها مشکل اسرائیل نیست. رژیم آیت‌الله‌‌ در حال باز کردن بازوهای خود در سراسر جهان است و بنابراین، دنیای مدرن باید مانند یک دیوار کنار هم بایستد.»

خبیر کرج – کارفرمای ناکام اغتشاشات سال گذشته در ایران به اقتدار روزافزون ایران اذعان کرد.

به گزارش کیهان، گیلا گاملیل، وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی که در لندن با شماری از همکاران شبکه‌های صدای آمریکا، بی‌بی‌سی، ایران اینترنشنال و رادیو فردا ملاقات کرده بود، گفت: ایران تنها مشکل اسرائیل نیست. رژیم ایران در حال باز کردن بازوهای خود در سراسر جهان است.

در ملاقات مذکور، برخی عناصر وطن فروش در کنار علی اصغر رمضانپور سردبیر شبکه اینترنشنال (معاون وزیر ارشاد در دولت خاتمی) حضور داشتند. پیش از این «باراک راوید» خبرنگار معروف صهیونیست (خبرنگار وبگاه عبری «واللا» و وبگاه آمریکایی آکسیوس) و«یوسی میلمان» تحلیلگر اطلاعاتی هاآرتص فاش کرده بودند: «موساد برای برای جنگ اطلاعاتی علیه ایران، به طور منظم از شبکه ایران اینترنشنال استفاده می‌کند». و «ایران اینترنشنال، شبکه متعلق به موساد به شمار می‌رود. موساد اطلاعات و مطالبی را که نمی‌خواهد به نام خودش منتشر کند، از طریق این شبکه منتشر می‌کند».

گاملیل پس از این دیدار، در پستی در شبکه اکس نوشت: «جهان باید بفهمد که ایران تنها مشکل اسرائیل نیست. رژیم آیت‌الله‌‌ در حال باز کردن بازوهای خود در سراسر جهان است و بنابراین، دنیای مدرن باید مانند یک دیوار کنار هم بایستد.»

وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی همچنین با برخی نمایندگان مجلس اعیان انگلیس ملاقات و خواستار حمایت از اغتشاشگران در ایران شد. لرد پولاک، عضو مجلس اعیان انگلیس نیز به اینترنشنال گفت این نشست برای این بود که صدای مردم ایران شنیده شود(!) یک منبع در دفتر وزیر اطلاعات اسرائیل درباره جزئیات این دیدار به ایران ‌اینترنشنال گفت که گاملیل بر اهمیت اتحاد بین مخالفان حکومت ایران تاکید کرده و گفته است اختلاف عقاید نباید دلیلی برای درگیری بین گروه‌های مخالف باشد بلکه هدف اصلی باید بر مخالفت با نظام جمهوری اسلامی متمرکز شود.

گفتنی است در حالی که افراد با آبروتر اپوزیسیون حاضر نیستند ننگ رفتن زیر پرچم رژیم کودک‌کش و ‌اشغالگر اسرائیل را بپذیرند، اواخر فروردین امسال رضا پهلوی به تل‌آویو رفت و با گاملیل و نتانیاهو ملاقات کرد. این ملاقات در فضایی توهین‌آمیز و نشاندن ربع پهلوی کنار سطل آشغال انجام شد و موجب اعتراض در محافل اپوزیسیون شد.

ملاقات شماری از همکاران شبکه‌های معاند بیگانه با وزیر صهیونیست در حالی انجام شده که برخی از این شبکه‌ها مانند اینترنشنال و بی‌بی‌سی و صدای آمریکا طی ماه‌های اخیر شاهد افزایش تعرضات به همکاران زن این شبکه‌ها و استعفای اعتراضی آنها بوده است. در عین حال، رژیم صهیونیستی در بحرانی‌ترین و آشفته‌ترین وضعیت خود از زمان ‌اشغال فلسطین در سال 1948 به سر می‌برد و دچار از هم گسیختگی شدید، و اعتراضات و سرکوب گسترده است چنان که فقط در یک مورد 170 سیاهپوست مهاجر مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفتند.

تامیر پرادو رئیس‌پیشین سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی‌، موساد اخیرا اعتراف کرد: اسرائیل بیشترین حمایت را از آمریکا دریافت می‌کند ولی یک رژیم آپارتاید علنی است. مسیر فروپاشی پرشتاب اسرائیل دیگر جای هیچ توجیهی برای ائتلاف را باقی نمی‌گذارد. این مسئله در آمریکا و اروپا هم وجود خواهد داشت.». مقامات صهیونیستی بسیاری می‌گویند اسرائیل احتمالا هشتاد سالگی تاسیس خود را نمی‌بیند و احتمال سرنگونی‌اش جدی است. علنی شدن ارتباطات شبکه اینترنشنال و برخی شبکه‌های مشابه بیگانه در حالی است که برخی عناصر غربگرای داخلی در آشوب افکنی‌های سال گذشته، هماهنگی کاملی با آن شبکه‌ها داشتند.

علنی شدن نقش موساد و سرویس‌های جنایتکار مشابه در پشت صحنه رسانه‌های معاند در حالی است که برخی رسانه‌های داخلی، هماهنگ با آن رسانه‌های بیگانه و معاند فعالیت می‌کنند یا اساسا محتوای تولید شده از سوی آنها، عینا در بی‌بی‌سی و صدای آمریکا و اینترنشنال و رادیو فردا بازتاب داده می‌شود.

اخیرا روزنامه زنجیره‌ای هم میهن در سرمقاله‌ای به بهانه توقیف سایت انتخاب (برای چندمین بار) نوشته بود این‌گونه برخورد‌ها «رسمیت دادن به مرجعیت رسانه‌‏ای فرامرزی» است. این در حالی است که برخی از رسانه‌های مذکور کمترین مرزی با رسانه‌های بیگانه که علنا از سوی سیا و موساد و ام‌آی‌سیکس انگلیس اداره می‌شوند، ندارند. فرار معاون وزیر ارشاد خاتمی و ده‌ها همکار و سردبیر نشریات مدعی اصلاح‌طلبی از کشور و علنی کردن سرویس‌دهی به رسانه‌های معاند، سند روشنی بر این ادعاست که رسانه‌های مذکور در داخل فقط پوششی برای وطن‌فروشی ایجاد کرده‌اند و با شبکه‌های تحت مدیریت صهیونیست‌ها و بهائی‌ها و سلطنت‌طلبان فسیل مو نمی‌زنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا