سیاست

سید حسن نصرالله: امروز وضعیت مقاومت عالی است

دبیرکل حزب‌الله لبنان در دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان ضمن اشاره به تحولات فلسطین گفت: امروز وضعیت مقاومت عالی است و همه سناریوها کاملاً آماده است.

به گزارش خبیر کرج حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در جریان سفر به لبنان، با سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار تحولات جاری منطقه به‌ویژه تحولات فلسطین پس از عملیات طوفان الاقصی توسط گروه‌های مقاومت فلسطینی و تهاجم مستمر رژیم صهیونیستی به غزه و جنایات جنگی و ضدبشری رژیم غاصب و متجاوز صهیونیستی علیه غیرنظامیان و همچنین اقدامات تجاوزکارانه این رژیم علیه مسجدالاقصی و کرانه باختری و آمادگی کامل گروه‌های مقاومت فلسطینی برای مقابله با تهاجم رژیم صهیونیستی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار توضیحاتی در خصوص تلاش‌ها و تحرکات دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران و رایزنی با کشورهای مختلف و سازمان‌های بین‌المللی و پیگیری تشکیل جلسه اضطراری وزرای خارجه سازمان همکاری اسلامی با هدف توقف فوری جنایات جنگی رژیم صهیونیستی، لغو محاصره ظالمانه انسانی و ارسال کمک‌های بشردوستانه بین‌المللی شامل دارو، غذا، سوخت و آب آشامیدنی به نوار غزه ارائه کرد.

طرفین در این دیدار با محکوم کردن حمایت یکجانبه آمریکا و برخی کشورهای غربی از تهاجم رژیم صهیونیستی به غزه و کشتار مردم بی‌گناه فلسطین و تجلیل از حمایت‌های گسترده مردمی از مقاومت فلسطینی در اقصی نقاط جهان، بر ضرورت  وحدت و انسجام ملت‌ها و دولت‌های اسلامی و آزادی‌خواهان جهان و اقدام فوری و هماهنگ برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی تأکید کردند.

سید حسن نصرالله گفت: امروز وضعیت مقاومت عالی است و همه سناریوها کاملاً آماده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا