استانفرهنگ

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز: باغ‌موزه‌ها از تحریف و انحراف دفاع مقدس جلوگیری می‌کنند

آیت الله محمد مهدی حسینی همدانی صبح امروز در آیین افتتاح فاز نخست باغ موزه دفاع مقدس در کرج، با بیان اینکه “دفاع مقدس سالگرد جوانمردی، ایثار و رشادت است” اظهار داشت:  یکی از دلایل تاسیس باغ موزه‌های دفاع مقدس برای جلوگیری از تحریف، دروغ پردازی و شایعه سازی دشمنان است.

وی با بیان اینکه “اهل باطل مستمر به جبهه حق هجمه وارد می‌کنند” افزود: دشمنان وقتی در عرصه واقعیت شکست می‌خورند، به تحریف و شایعه‌سازی روی می‌آورند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه  “دو قطبی کردن جامعه یکی از اهداف دشمن است” بیان‌کرد: در ایام شیوع بیماری کرونا شاهد این بودیم که با جدال بین سلامت و معیشت و همچنین سلامت و دین خواستار دو قطبی کردن جامعه بودند.

امام جمعه کرج با عنوان اینکه “کتمان حقیقت، بایکوت خبری یک جریان و سکوت رسانه‌ای از دیگر راهبردهای دشمنان است” تصریح کرد: تحریف یک تهاجم فرهنگی است و باید با استفاده از علوم فرهنگی با آن روبرو شد.

حسینی همدانی با اشاره به اینکه “در طول چهل سالی که از زمان هشت سال دفاع مقدس می‌گذرد همجمه‌های زیادی به چگونگی آغاز و مدت زمان آن وارد شده است” عنوان کرد: یکی از کارهای مهمی که دفاع مقدس را مانا می‌کند و فواید متعدد فرهنگی دارد، ساخت باغ موزه های دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه “راه اندازی باغ موزه دفاع مقدس سبب حفظ آن دوران نورانی می‌شود”خاطر نشان کرد:  باغ موزه‌ها یکی از  مراکز روایتگری صحیح 8 سال جنگ تحمیلی هستند، از تحریف و انحراف دفاع مقدس جلوگیری می‌کند و هزینه کرد برای ساخت این اماکن سرمایه گذاری است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا