سیاست

آمریکا در یک شب سه مرحله با ایران مکاتبه و تمنا داشت

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: ایران در شرایطی نیست که کسی بخواهد او را تهدید کند ما در اوج قدرت هستیم و برای همه شرایط خود را آماده کرده‌ایم.

به گزارش خبیر کرج سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه، ۲۲ آبان ماه) در حاشیه برگزاری کنگره بزرگداشت شهید تهرانی مقدم در دانشگاه شهید رجایی، گفت: شهید تهرانی مقدم سه خصیصه یک مدیر و فرمانده قوی را داشت. هم اخلاص داشت هم انقلابی بود و دارای کارآمدی.

وی افزود: امروز اگر مدیران ما این سه خصیصه را داشته باشند در همه عرصه‌ها چه نظامی و چه حوزه‌های غیرنظامی می‌توانند موفق باشند.

سردار حاجی‌زاده، بیان کرد: الگوی مدیریتی شهید مقدم که رهبر انقلاب فرمودند او مدیریت نخوانده بود ولی مدیریت طبیعی داشت. اگر این خصایص را در انتخاب مدیران داشته باشیم می‌توانیم بر مشکلات غلبه کنیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پاسخ به سوالی در خصوص شرایط منطقه، بیان کرد: مسئله غزه امروز یک موضوع جهانی شده است و جنایتکار بودن رژیم صهیونیستی که از بیش از ۴۰ سال قبل توسط امام راحل و مسئولان جمهوری اسلامی ایران گفته می‌شد، امروز عمق جنایت‌های آن‌ها را ملت‌ها در همه قاره‌ها متوجه شده‌اند.

وی ادامه داد: شاید در گذشته به مسئولان جمهوری اسلامی ایران انتقاد می‌شد که چرا در خصوص رژیم صهیونیستی این‌گونه سخن می‌گویید. اما اکنون کودک‌کش بودن و عمق جنایت‌های رژیم برای همه روشن شده و عمر چندانی نخواهند داشت.

سردار حاجی‌زاده با بیان اینکه پیروزی رزمندگان فلسطینی یک پیروزی راهبردی بزرگ است، تصریح کرد: این پیروزی با اقدامات تاکتیکی ‌و عملیات‌های جنایتکارانه و به شهادت‌رساندن کودکان به هیچ وجه از بین رفتنی نیست و آن‌ها به طور مطلق پیروز هستند و در آینده همه دنیا این موضوع را خواهند دید.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پاسخ به سوالی در خصوص واکنش ایران نسبت به گسترش جنگ به لبنان و حزب‌الله، خاطرنشان کرد: امروز جنگ گسترش پیدا کرده است و امروز لبنان درگیر است. احتمال دارد حد درگیری‌ها از این هم بیشتر شود، آینده خیلی مبهم است ولی ایران آماده همه شرایط است.

سردار حاجی‌زاده درباره تهدید ایران توسط آمریکا نیز، اظهار کرد: آمریکایی‌ها ایران را تهدید نمی‌کنند. آن‌ها در مکاتباتی که دارند بعضاً در یک شب سه مرحله با ایران مکاتبه داشتند و همه این مکاتبات با زبان تمنا و خواهش است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پایان، تصریح کرد: ایران در شرایطی نیست که کسی بخواهد او را تهدید کند ما در اوج قدرت هستیم و برای همه شرایط خود را آماده کرده‌ایم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا